Rabu, 14 Oktober 2009

BAGAIMANA BERMULA....

Salam sejahtera..

Ok, dalam post kali ini, saya akan menerangkan, bagaimana bermulanya langkah pertama bisnes Vemma..

Saya ada menerima banyak soalan daripada pengunjung landing page saya http://www.easybisnes.com/altaqinah dan juga menerusi email saya amiyus69@yahoo.com.au;

“Saya berminat untuk join Vemma…Tapi bagaimana?”

Soalan yang cukup mudah untuk di jawab:

Pertama sekali, anda perlulah mendaftar sebagai Free Member dulu atau di dalam Vemma dinamakan Pre Enrolee. Tujuannya supaya anda diberikan peluang untuk test drive percuma dulu sistem Vemmabuilder yang mantap. Jika belum mendaftar, boleh daftar di sini

Jika sebelum ini anda ada dengar orang cakap, sistem vemmabuilder membolehkan kita mendapat limpahan downline..betul ke? Ok, pada masa ini anda boleh test. Selepas 2 atau 3 jam mendaftar sila login kembali sistem Vemmabuilder:

1. Login www.vemmabuilder.com/login/index.jsp

2. Masukkan ID dan password

3. Klik “Backoffice”

4. Klik “Geneology”

Saya percaya anda akan lihat begitu ramai orang di bawah anda. Itu semua adalah downline anda yang diberikan kepada anda kerana limpahan dari Upline. Best tak tanpa perlu buat apa-apa lagi dah dapat downline?

Ada juga orang kata:

“Alahh.. Orang bawah tu gimik jer. Kalau Upgred bukan dapat duit pun.”

Anda silap sebenarnya jika berfikiran begitu. Mereka yang di bawah anda sebenarnya akan menyumbangkan bonus kepada anda. Apabila mereka Upgrade, anda akan menerima bonus dalam bentuk point Cumulative Volume(CV) dan ianya boleh di tebus sebagai Cycle Bonus (salah satu bonus di Vemma).

Setelah anda test drive sistem secara PERCUMA dan melihat/merasa/mengkaji sendiri kehebatan sistem Vemmabuilder lalu berminat untuk menjana pendapatan bersama Vemma, anda bolehlah Upgrade kepada Member.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan