Jumaat, 23 Oktober 2009

KENAPA PERLU MINUM VeMMa

Salam sejahtera..


Ok, dalam post kali ini, saya akan menerangkan, Apa Kebaikannya produk atau Jus Manggis yang di keluarkan oleh VeMMA ....

Anti Oksida Yang Hebat

Pemangkin Tenaga (Anti Keletihan)

Mencegah Kebimbangan/Kekhuatiran

Anti Penuaan

Merawat Kesakitan

Mencegah Kemurungan

Mencegah Kegemukan

Mencegah Cirit – birit

Mencegah Osteoporosis

Mencegah Kesan-kesan Diabetes

Mencegah Kelumumur

Mencegah Pening-pening (Gayat)

Anti-Parkinsonism

Anti Tumor dan Mencegah Kanser

Mencegah Ulser (Perut, Mulut dan Dubur)

Mencegah Bengkak-bengkak

Anti Katarak (bahagian legap pada kanta mata)

Mencegah Glaukoma (sejenis penyakit mata)

Mencegah Lenguh Sendi

Mencegah Batu Karang dan Buah Pinggang

Mencegah Keanjalan Arteri

Mencegah Penyakit Gusi

Mencegah dan Merawat Jangkitan Fungus

Mencegah Alahan dan Merawat Sakit Kulit/Masalah Kulit

Mencegah Jangkitan Virus dan Kuman

Membantu Mengawal Tekanan Darah Tinggi

Menjaga Kesihatan Jantung

Membantu Mengurangkan Demam

Meningkatkan Sistem Kalis

Mengelakkan Jangkitan Bakteria

Membantu Mengurangkan Sakit Saraf

Membantu Mencegah Dementia (Sejenis Penyakit Otak)


…..hanya dengan mengambil dua sudu besar VeMMA sehari!
Bukan gurauan & Bukan penipuan .
Ia terbukti berkesan.........Mari kita lihat apa kata mereka tentang VeMMA :


Haji Ali Mansur
Saya tidak menyangka, setelah bertahun tahun mengidap penyakit kencing manis dengan bacaan yang melebihi 15, akhirnya saya bertemu penawar terhebat. Penyakit kencing manis saya sekarang sudah sembuh dengan bacaan normal. Terima kasih Vemma!


Sheila Arshad
Ayah saya menghidap penyakit gout,kencing manis,darah tinggi dan banyak lagi……Sampaikan perlu makan 21 biji pil sehari dan perlu ambil darah 1 kali setiap 2 minggu..Setelah 2 bulan mengamalkan Vemma,ayah saya beransur pulih….Tidak lagi perlu makan 21 pil lagi…….Doktor juga terkejut dengan perubahan yang dialami..Saya sendiri semakin cergas selepas mengamalkannya.


Fauziah Maidi
Saya telah memberi suami minum VeMMA single pack selama 4 minggu dan berat badannya turun 5kg. Rasa sihat dan cergas. Masalah kulit yang kering juga hilang.


Mazitah mohammad
Sebelum ni saya ada penyakit buasir .Baru seminggu saya minum air vemma, buasir saya sudah beransur pulih.kini saya mula memperkenalkan produk vemma kepada saudara saya yang menghidap kencing manis(mohammad zafawi bin sulong). Alhamdulillah selepas beberapa hari minum VeMMA kesannya amat positif.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan